Koziol

Koziol predstavlja razigrane projekte, originalnu paletu boja, praktičan dizajn i širok izbor proizvoda za vašu kuhinju, kupaonicu, dnevni boravak i vrt od izdržljive, visokokvalitetne plastike koja se može reciklirati. Riječ je o zabavnom dizajnu koji će vam se svidjeti na prvi pogled!
124 items total
Plastična čaša za vodu CLUB S, 250 ml, kristalno prozirna, Koziol KOZ3576535
Etažer BABELL L, 34 cm, prirodni pustinjski pijesak, Koziol
32,95 €
KOZ7180700
Etažer BABELL BIG, 53 cm, prirodna pepeljasto siva, Koziol
57,03 €
KOZ7185701
Kuhinjska zdjela PALSBY L, 5 l, prirodno lisnato zelena, Koziol
9,40 €
KOZ7807703
Etažer BABELL L, 34 cm, prirodno zelena, Koziol
32,95 €
KOZ7180703
Posuda za jaja EGGS TO GO, 28 cm, za 10 jaja, organsko zelena, Koziol KOZ3179668
Etažer BABELL BIG, 53 cm, prirodno lisnato zelena, Koziol
57,03 €
KOZ7185703
Čaša za vodu CRYSTAL, 250 ml, kristalno prozirna, Koziol
3,95 €
KOZ3545535
Infuzor za čaj MIAOU, kraljevsko ružičasta, Koziol
7,47 €
KOZ3236659
Kuhinjska zdjela PALSBY L, 5 l, prirodno pepeljasto siva, Koziol
9,36 €
KOZ7807701
Etažer BABELL L, 34 cm, prirodna pepeljasto siva, Koziol
34,55 €
KOZ7180701
Plastična visoka čaša CLUB L, 400 ml, kristalno prozirna, Koziol
7,29 €
KOZ3578535
Plastična visoka čaša CRYSTAL L, 450 ml, kristalno prozirna, Koziol KOZ3544535
Daska za rezanje SNAP, 46 x 24 cm, sklopivo, lisnato zelena, plastika, Koziol KOZ7251703
Stolni stalak za vino SET-UP, kozmička crna, Koziol
46,44 €
KOZ3596526
Posuda za rublje BOTTICHELLI L, 15 l, pustinjsko sunce, Koziol
15,85 €
KOZ1444121
Daska za rezanje SNAP, 46 x 24 cm, sklopiva, pustinjski pijesak, plastika, Koziol KOZ7251700
Kupaonski organizator BOTTICHELLI S, 1,5 l, prirodno sivi, Koziol
6,34 €
KOZ1445120
Posuda za jaja EGGS TO GO, 28 cm, za 10 jaja, pepeljasto siva, Koziol KOZ7179701
Organizator za tuš SURF M, bijela, Koziol
9,54 €
KOZ1407125
Vrč za vodu CRYSTAL, 1,6 l, bistro, Koziol
14,95 €
KOZ3688535
Up
More products

Koziol - dizajn proizveden u Njemačkoj, mirne savjesti

Koziol je renomirani njemački brend koji dizajnira i proizvodi inovativne i održive proizvode za dom i ured. Marku je 1927. godine osnovao Bernhard Koziol, obrtnik i poduzetnik, koji se u početku specijalizirao za proizvodnju alata i pribora za industriju obuće.

Tijekom godina, Koziol je evoluirao i proširio svoj asortiman proizvoda, postavši vodeći brend u europskoj industriji dizajna. Danas je tvrtka poznata po svojim funkcionalnim, zabavnim i elegantnim proizvodima, izrađenim od ekološki prihvatljivih materijala.

Misija Koziol je stvoriti proizvode koji nisu samo estetski ugodni, već i održivi i ekološki prihvatljivi. Marka koristi uglavnom reciklirajuće i biorazgradive materijale kao što su termoplastika i bambus, izbjegavajući upotrebu štetnih kemikalija i toksina.

Koziol karakteristike proizvodnje i proizvoda

Sve u svemu, brand Koziol i njegove proizvode mogu se okarakterizirati sljedećim značajkama:

  • vrlo širok raspon boja
  • moderan dizajn
  • smiješan, neformalan pristup uređenju doma
  • najsuvremenije tehnologije
  • dizajn, razvoj, izrada modela, izrada kalupa, otprema i marketing se obavljaju na jednom mjestu, minimizirajući transportne potrebe i maksimizirajući ekološku održivost
  • bez termoreaktivne plastike, bez BPA, bez omekšivača
  • sav proizvodni otpad tvrtke se reciklira

Paleta proizvoda marke Koziol

Ponuda Koziol je izuzetno široka. Od kuhinjskog alata, i blagovaonski stol pribor za uređenje doma i vrta i pribor za piknik, pribor za kućni ured, svjetiljke i dom, proizvodni asortiman Koziol pokriva široku paletu artikala, svi s prepoznatljivim i prepoznatljivim stilom.

Neki od najpopularnijih proizvoda Koziol uključuju Babell etažer, modularan i složiv, višeslojni oval za posluživanje ili stalak za kolače, Koziol Bottichelli umivaonik i rokovnici u različitim oblicima, veličinama i bojama, Tasche torbe za kupnju u različitim veličinama ili Leaf zdjela za salatu. Robna marka nudi i asortiman kućnog ureda i kupaonske opreme.

Jedan od razloga zašto ljudi smatraju Koziol proizvode privlačnima je njihova kombinacija funkcionalnosti i estetike. Proizvodi marke nisu samo korisni, već i vizualno ugodni, dodajući dašak stila i osobnosti svakom prostoru. Osim toga, predanost brenda održivosti i ekološkoj prihvatljivosti privlači kupce koji cijene etičku i odgovornu potrošnju.