FAQ

Narudžba
Plaćanje
Dostava
Zamjene, povrati, reklamacije
Još pitanja

Kako mogu promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Molimo kontaktirajte naš tim za podršku korisnicima čim prije putem telefona na +385 23 775 507, ili emaila info@kulina.hr.
Nakon što se narudžba preda kuriru, kurirske službe nam više ne dopuštaju otkazivanje ili promjenu narudžbe.
Ako želite nešto dodatno naručiti ili zamijeniti proizvode, rado ćemo Vam besplatno poslati robu u posebnoj pošiljci, tako da ne morate čekati dostavu i vratiti originalnu narudžbu.
Ako ste primili pošiljku, ali vas više ne zanima, možete je jednostavno vratiti besplatno.
Za detaljne informacije o procedurama povrata, molimo posjetite: https://www.kulina.hr/sve-o-kupovini/procedure-povrat-robe/.

Kako da dobijem fakturu za svoju narudžbu?

Elektronsku fakturu za narudžbu poslat ćemo Vam e-mailom čim paket predamo odabranom dostavljaču.

Gdje mogu pronaći status svoje narudžbe?

U slučaju da ste registrirani korisnik kulina.hr, informacije o statusu narudžbe možete pronaći nakon što se prijavite na svoj račun u odjeljku Moj račun - Moje narudžbe. Također ćemo Vas o slanju Vaše narudžbe obavijestiti putem e-maila koji ste unijeli prilikom izrade narudžbe. Pošiljku možete pratiti i u sustavu kurirske službe - za detaljnije informacije posjetite https://www.kulina.hr/kulina-2/pracenje-statusa-vase-narudzbe/.

Da li mogu naručiti putem telefona?

Narudžbu je potrebno izvršiti putem e-trgovine ili nam je možete poslati pisanim putem putem e-maila. Međutim, rado ćemo vas voditi kroz online narudžbu putem telefona, samo nas nazovite na +385 23 775 507 i rado ćemo vam pomoći.

Kojje se opcije plaćanja mogu koristiti?

Plaćajte onako kako ste navikli. U Kulini možete pronaći sve uobičajene načine plaćanja. Detaljne informacije možete pronaći na poveznici ispod https://www.kulina.hr/sve-o-kupovini/opcije-placanja/.

Da li su transakcije plaćanja sigurne?

Veliki akcenat stavljamo na sigurnost poslovanja i transakcija. Podatke koje navedete prilikom registracije koristi isključivo Kulina. Svi osobni podaci smatraju se tajnom i s njima se postupa u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka. Koristimo najsuvremeniju sigurnosnu tehnologiju za osiguranje transakcija plaćanja putem interneta.

Kako primjeniti kupon za popust?

Dodajte robu u košaricu. U prvom koraku košarice označite kućicu "Imam kod za popust/poklon bon". Zatim ćete vidjeti polje u koje možete unijeti kod za popust:
Coupon
Potvrdite gumbom "Dodaj". Ako je navedeni kod za popust važeći, cijene će se preračunati u cijene nakon popusta i prikazati će se nova vrijednost vaše košarice.

Može li se koristiti više kodova za popust odjednom

Po narudžbi se može koristiti samo jedan kod. Izuzetak su poklon bonovi - ovdje nudimo mogućnost primjene koda za popust i istovremenog plaćanja poklon bonom, pišite nam na info@kulina.hr, budući da jedan od kodova moramo primijeniti ručno, nakon što primimo narudžbu. Ova ručna prilagodba ograničava mogućnosti plaćanja samo na plaćanje pouzećem ili bankovnim prijenosom, budući da konačnu cijenu smanjujemo nakon slanja narudžbe.

Kako iskoristiti poklon vaučer?

Budući da znamo koliko je ponekad teško odabrati poklon (pogotovo ako dotičnoj osobi "baš ništa ne treba"), za Vas smo pripremili Poklon bonove - s IZUZETNIM i NEstandardnim uvjetima korištenja. Ozbiljno! Ovdje istražite detalje: https://www.kulina.hr/kako-iskoristiti-poklon-vaucer/.

Da li nudite besplatnu dostavu?

Da, ako naručite za više od 99 eura, dobit ćete besplatnu dostavu od nas. Izuzetak je dostava vangabaritnih pošiljaka na paleti za koje ne nudimo besplatnu dostavu.

Koliko dostava košta?

Cijena dostave varira ovisno o odabranom načinu dostave. Sve informacije o dostavljačima i mjestima dostave, uključujući i cjenik, možete pronaći na https://www.kulina.hr/sve-o-kupovini/opcije-dostave/.

Da li se naručena roba može osobno preuzeti?

Da, robu možete preuzeti osobno na jednom od dostavnih mjesta Packeta. Popis poslovnica i detaljnije informacije o ovoj opciji možete pronaći ovdje.

Koje je vrijeme dostave?

Svu robu koju vidite na web stranici imamo na zalihama. Vašu narudžbu predajemo kuriru sljedeći radni dan (za plaćanje virmanom rok isporuke je 1-2 radna dana duži). Očekivano vrijeme dostave vidjet ćete u košarici za kupnju.

Moram li o vlastitom trošku organizirati povrat robe

Pružamo uslugu vrhunske kvalitete, također kada je u pitanju povrat proizvoda. Ako odaberete preuzimanje proizvoda putem dostavljača DPD-a, povratna dostava za vas je besplatna.
Ako odlučite koristiti vlastitog dostavljača, pošaljite nam kopiju računa i vratit ćemo vam troškove povratne dostave.
Za više informacija pogledajte ovdje: https://www.kulina.hr/sve-o-kupovini/procedure-reklamacije/.

Da li također refundirate novac za dostavu?

Ako šaljete natrag cijelu narudžbu, vratit ćemo vam i novac za dostavu. U slučaju povrata samo nekih proizvoda, vraćamo samo cijenu tih proizvoda.

Kada ću dobiti novac za vraćenu robu?

Ako ste platili putem GoPay/Stripe gatewaya (plaćanje kreditnom/debitnom karticom, trenutni prijenos, GooglePay ili ApplePay), iznos će biti vraćen na račun povezan s debitnom/kreditnom karticom s koje je izvršeno plaćanje. U slučaju plaćanja pouzećem ili standardnom bankovnom doznakom, sredstva ćemo doznačiti na račun koji navedete u povratnici (ispisanoj ili online). Povrat će biti izvršen u roku od 7 dana (najkasnije) od dana dostave vraćene robe u naše skladište.

Koliko je vremena potrebno za obradu reklamacije?

Vaša reklamacija bit će obrađena u roku od 30 dana od isporuke reklamirane robe u naše skladište.

Kako se reklamacija obrađuje?

Besplatno nam pošaljite proizvod putem DPD dostavljača.
Status svog zahtjeva možete pratiti u aplikaciji Retino. Nakon što napravite zahtjev, dobit ćete poveznicu zajedno s informacijama o postupku.
Za više informacija posjetite: /sve-o-kupovini/procedure-reklamacije/.

Kako pakirati proizvode za povrat i što paket treba sadržavati?

Proizvode koje želite vratiti, ako je moguće u originalnoj ambalaži, pošaljite zajedno s tiskanim obrascem za povrat (ako više nemate tiskanu verziju, samo ispunite online verziju obrasca ovdje).
Proizvode pakirajte tako da se ne oštete tijekom transporta. Koristite novine ili foliju s mjehurićima za lomljivije proizvode.

Što trebam učiniti ako novac ne primim u roku od 14 dana od povrata?

Molimo kontaktirajte naš centar za brigu o korisnicima na +385 23 775 507 ili putem email info@kulina.hr, odmah ćemo provjeriti stats vašeg povrata.

Što trebam učiniti ako sam dobio nešto drugačije ili ako nešto nedostaje?

Obavijestite nas putem Retino online obrasca koji se nalazi ovdje i odaberite odgovarajuću vrstu zahtjeva. Javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku i pomoći Vam da sve posložite u skladu s Vašim očekivanjima

Ne znam koje noževe odabrati (lonce, tave...). Može li me netko savjetovati?

Naravno, bit će mi zadovoljstvo. Tražite li osnovnu kuhinjsku opremu (noževi, lonci, tave, roštilji...) za vas smo pripremili ultimativne vodiče za kupovinu: https://www.kulina.hr/vodici-za-kupovinu/. Također nam možete pisati ili nas nazvati. Tu smo za vas.

Želio bih odabrati poklon u Kulini, možete li mi dati savjet?

Drago nam je što to činimo! Za vas smo pripremili nekoliko vodiča za darivanje - bilo da tražite dar za vjenčanje, za muža ili ženu, za ljubitelje kuhanja ili vina, inspiracije uvijek ima napretek.
Pogledajte naše vodiče za darove i sigurni smo da ćete moći odabrati nešto za sebe: https://www.kulina.hr/gift-guide/.

Da li od vas mogu kupiti poklon vaučer?

Da, ali naši poklon vaučeri su nešto puno više od običnih poklon vaučera. IZNADstandardni su i imaju NEstandardne uvjete korištenja (npr. primatelju ćemo vratiti punu vrijednost vaučera ako on ili ona ne može ništa izabrati, što je malo vjerojatno). Ozbiljno!
Saznajte više ovdje: https://www.kulina.hr/kako-iskoristiti-poklon-vaucer/.

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje?

Pozovite nas na +385 23 775 507 ili nam pišite na email info@kulina.hr i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.