Reklamacije

Procedure za reklamacije

Povrati i reklamacije nikada nisu bili jednostavniji! Uvijek imate mogućnost odustati od kupnje u roku od 60 dana, bez navođenja razloga. Kako to učiniti?

 

Za proizvode standardne veličine (do 30 kg težine i 60 cm dužine)

Pencil

Popunite obrazac za žalbu

Popunite online obrazac za prigovor ovdje.

Box

Posebno pakirajte proizvode koje šaljete nazad

Pošaljite nam vraćenu robu. Cijenili bismo ako biste uključili svoj broj narudžbe ili svoje ime u paketu (samo ga napišite na komad papira) kako bismo mogli identificirati pošiljku što je prije moguće.

Proizvod pakirajte tako da se ne ošteti tijekom transporta. Koristite novine ili foliju s mjehurićima za lomljivije proizvode.

Return

Odaberite odgovarajuću metodu povrata

Odaberite jednu od dole ponuđenih opcija za povrat robe. Robu ćemo preuzeti bez naknade u vašem domu ili uredu.

Sve opcije povrata su bez naknade.

Bank

Molimo sačekajte okončanje reklamacije

Vašu ćemo reklamaciju riješiti u roku od 30 dana. Dat ćemo sve od sebe da to bude što brže. U slučajevima kada ne ovisimo o proizvođaču u rješavanju zahtjeva, možete očekivati da će zahtjev biti obrađen u roku od jednog tjedna.

Za velike proizvode (iznad 30 kg i najduža strana duža od 60 cm)

Ispunite obrazac za reklamaciju na isti način kao i za proizvode standardne veličine i kontaktirajte nas u zadnjem koraku za odabir dostave.

Kontaktirajte naš tim za korisničku podršku kako biste zakazali datum preuzimanja za velike proizvode.
Telefon: +385 23 775 507 radnim danima 8:00-16:00
E-mail: info@kulina.hr

Povrati/reklamacije - praktične informacije

  • Ako su ambalaža ili proizvodi vidljivo oštećeni nakon isporuke, fotografirajte ih prije i nakon raspakiranja i pošaljite nam ih e-mailom najkasnije u roku od 24 sata na info@kulina.hr. Alternativno, fotografije možete poslati kao privitak prilikom online ispunjavanja obrasca pritužbe.
  • Ako šaljete natrag proizvode u našoj kutiji, otkinite originalnu naljepnicu s adresom ili zalijepite novu preko nje tako da se originalna ne vidi.
  • Možete pratiti status postupka povrata/pritužbe u aplikaciji Retino. Ako ste ispunili mrežni obrazac za povrat/pritužbu, dobit ćete poveznicu za praćenje statusa vašeg slučaja i izravnu komunikaciju s korisničkom službom putem e-maila. Ako koristite ispisani obrazac za povrat koji je priložen uz svaku našu narudžbu, primit ćete poveznicu za praćenje statusa povrata/reklamacije nakon što pošiljka bude dostavljena u naše skladište.
  • Poocedura za reklamacij dio je poslovnih uvjeta.

ODaberite odgovarajuću metodu povrata

DPD

Preuzimanje sa bilo koje adrese od strane DPD dostavljača.

Pročitaj više Pročitaj manje

Rezervišite preuzimanje povrata online ovdje.

Na dan preuzimanja, primiti ćete SMS s detaljima o vremenu kada će dostavljač doći.

DPD preuzimanje je besplatno.

Kulina

Slanje na druge načine

Pročitaj više Pročitaj manje

Pošaljite paket bilo kojom metodom na adresu (o vlastitom trošku):

DPD C/O Frogman s.r.o. / 22736F
Slatinska 7
10360 Zagreb-Sesvete
Hrvatska

Pošaljite nam račun za dostava na info@kulina.hr, refundirati ćemo vam novaz za dostavu.

Povrati i pritužbe - online obrazac za povrat

U prvom koraku odaberite vrstu slučaja koji želite otvoriti. Da biste to učinili, trebat će vam broj narudžbe i e-mail koji ste unijeli prilikom slanja narudžbe.

 

Često postavljana pitanja

Da li proizvode vraćam o svom trošku?

Pružamo vrhunske usluge i kada je u pitanju povrat robe. Ako odaberete preuzimanje s vaše adrese putem DPD kurirske službe, povratna dostava za vas je besplatna.
Ako odlučite koristiti vlastitog dostavljača, pošaljite nam kopiju računa i mi ćemo vam refundirati troškove dostave.

Koliko vremena je potrebno za obradu reklamacije?

Vaša reklamacija bit će obrađena u roku od 30 dana od datuma dostave reklamirane robe u naše skladište.

Kako se pritužba obrađuje?

Besplatno nam pošaljite proizvod putem DPD dostavljača.
Status svog zahtjeva možete pratiti u aplikaciji Retino. Nakon što kreirate zahtjev, dobit ćete poveznicu zajedno s informacijama o postupku.

Kako trebam upakirati robu za povrat i što bi trebalo biti u paketu?

Robu koju želite vratiti, po mogućnosti u originalnom pakiranju, pošaljite natrag zajedno s tiskanim povratnim obrascem koji je bio u paketu (ili ako ga više nemate, samo ispunite online verziju obrasca ovdje).
Robu zapakirajte tako da se tijekom transporta ne ošteti. Koristite novine ili foliju s mjehurićima za lomljivije proizvode.

Niste pronašli ono što ste tražili?
Sve o kupovini na KULINA