Povrat robe

Proces povrata robe

Povrat nikad nije bio jednostavniji! Uvijek imate mogućnost odustati od kupnje u roku od 60 dana, bez navođenja razloga. Kako to učiniti?

 

Za proizvode standardne veličine (do 30 kg i 60 cm)

Pencil

Popunite obrazac za povrat

Ispunite tiskani obrazac za povrat koji ste dobili s narudžbom ili ga ispunite online ovdje.

Možete vratiti robu ili odustati od ugovora kroz 60 dana od dana kupovine bez navođenja razloga.

Box

Pažljivo upakirajte proizvode koje vraćate

Proizvode koje želite vratiti, ako je moguće u originalnom pakiranju, pošaljite zajedno s tiskanim obrascem za povrat (ako više nemate tiskanu verziju, samo ispunite online verziju obrasca ovdje). Cijenili bismo ako biste uključili svoj broj narudžbe ili svoje ime u paketu (samo ga napišite na komad papira) kako bismo mogli identificirati pošiljku što je prije moguće.

Robu pažljivo pakirajte kako se ne bi oštetila tijekom transporta. Koristite novine ili foliju s mjehurićima za lomljivije proizvode.

Return

Odaberite odgovarajuću opciju povrata

Odaberite jednu od dolje navedenih opcija za povrat robe. Besplatno ćemo ju preuzeti iz Vašeg doma ili ureda. Također ju možete predati na sabirnim centrima DPD-a.

Svi povrati su besplatni.

Bank

Molimo sačekajte vaš povrat novca

Novac za vraćenu robu bit će na vašem računu najkasnije 14 dana nakon dostave povratnog paketa u naše skladište.

Za velike proizvode (teži od 30 kg i duži od 60 cm)

Ispunite obrazac za povrat kao što biste to učinili za proizvode standardne veličine, kontaktirajte nas kao posljednji korak da dogovorite isporuku.

Obratite se našem timu za korisničku podršku kako biste zakazali datum preuzimanja za veće proizvode.
Telefon: +385 23 775 507 radnim danima 8:00-16:00
E-mail: info@kulina.hr

Povrati/reklamacije - praktične informacije

  • Ako su ambalaža ili proizvodi vidljivo oštećeni nakon isporuke, fotografirajte ih prije i nakon raspakiranja i pošaljite nam fotografije e-mailom najkasnije u roku od 24 sata na info@kulina.hr. Alternativno, fotografije možete poslati kao privitak prilikom ispunjavanja online obrasca za reklamaciju.
  • Otkinite originalnu naljepnicu s adresom ili zalijepite novu tako da se originalna naljepnica ne vidi.
  • Možete pratiti status svog povrata/reklamacije u aplikaciji Retino. Ako ste ispunili online obrazac za povrat/reklamaciju, poslat ćemo vam poveznicu za praćenje statusa vašeg slučaja i odmah kontaktirati korisničke službe e-poštom. Ako koristite ispisani obrazac za povrat, primit ćete poveznicu za praćenje statusa povrata/reklamacije nakon što pošiljka bude dostavljena u naše skladište.
  • Ako ste platili online (plaćanje kreditnom/debitnom karticom, trenutni bankovni prijenos, Google Pay, Apple Pay), iznos će biti vraćen na račun povezan s kreditnom/debitnom karticom s koje je izvršeno plaćanje. U slučaju plaćanja pouzećem ili klasičnom virmanom, sredstva ćemo doznačiti na račun koji navedete u povratnici. Novac će biti vraćen na vaš račun najkasnije u roku od 14 dana od dostave vraćene robe u naše skladište.
  • Postupak reklamacije dio je naših Pravila & uvjeta.

Odaberite odgovarajući metod povrata

DPD

DPD dostavljač će preuzeti paket sa bilo koje adrese.

Pročitaj više Pročitaj manje

Zakažite preuzimanje robe za povrat online ovdje.

Na dan preuzimanja primit ćete SMS s naznakom vremena dolaska dostavljača.

DPD preuzimanje je besplatno.

Kulina

Slanje na druge načine

Pročitaj više Pročitaj manje

Pošaljite paket na adresu bilo kojom metodom (o vašem trošku):

DPD C/O Frogman s.r.o. / 22736F
Slatinska 7
10360 Zagreb-Sesvete
Hrvatska

Pošaljite nam račun za dostavu na info@kulina.hr, refundirati ćemo vam novac za dostavu.

Povrati i reklamacije - online obrasci za povrat

U prvom koraku odaberite vrstu slučaja koji želite otvoriti. Za početak će vam trebati broj narudžbe i e-mail koji ste koristili za narudžbu.

 

Često postavljana pitanja

Da li robu vraćam o vlastitom trošku?

Pružamo uslugu vrhunske kvalitete, također kada je u pitanju povrat robe. Ako se odlučite za preuzimanje preko DPD kurirske službe, povratna dostava je besplatna.
Više informacija: https://www.kulina.hr/sve-o-kupovini/procedure-povrat-robe/.

Kada ću dobiti novac za vraćenu robu?

Ako ste platili putem GoPay/Stripe gatewaya (plaćanje kreditnom/debitnom karticom, trenutni prijenos, GooglePay ili ApplePay), iznos će biti vraćen na račun povezan s debitnom/kreditnom karticom s koje je izvršeno plaćanje. U slučaju plaćanja pouzećem ili standardnom bankovnom doznakom, sredstva ćemo doznačiti na račun koji navedete u obrascu za povrat (tiskanom ili online). Povrat će biti izvršen u roku od 14 dana (najkasnije) od dana dostave vraćene robe u naše skladište.

Kako pakirati proizvode za povrat i što paket treba sadržavati?

Proizvode koje želite vratiti, po mogućnosti u originalnom pakiranju, pošaljite zajedno s tiskanim obrascem za povrat (ako više nemate tiskanu verziju, samo ispunite online verziju obrasca ovdje).
Robu zapakirajte tako da se tijekom transporta ne ošteti. Koristite novine ili foliju s mjehurićima za lomljivije proizvode.

Što trebam učiniti ako novac ne primim u roku od 14 dana od povrata?

Molimo kontaktirajte naš centar za brigu o korisnicima na +385 23 775 507 ili putem email-a info@kulina.hr, odmah ćemo provjeriti status povrata.

Što trebam učiniti ako sam dobio nešto drugačije ili ako nešto nedostaje?

Obavijestite nas putem Retino online obrasca koji se nalazi ovdje ovdje i odaberite odgovarajuću vrstu zahtjeva. Javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku i pomoći Vam da sve bude u skladu s Vašim očekivanjima.

Niste pronašli ono što ste tražili?
Sve o dostavi KULINA